تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح بیش از هزار طرح عمرانی در گلستان

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگرگان؛ ضمیر فرماندار آق قلا گفت: افتتاح کارخانه خوراک دام و طیور ، افتتاح مدرسه دوازده کلاسه و افتتاح بازارچه صنایع دستی با 57 غرفه از طرح های مهمی بود که امروز در آق قلا افتتاح شد.

وی ادامه داد: کارخانه خوراک دان مرغ سه خط تولیدی دارد که در هر شیفت 40 کارگر کار می کنند.

ضمیر افزود: این کارخانه ظرفیتی  30 تن در ساعت دارد که برای دو میلیون قطعه طیور دان تولید می کند.

محمد حمیدی فرماندار کلاله گفت: همچنین در کلاله هم 937 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار بیش از  58 میلیارد  تومان افتتاح یا کلنگ زنی شد.

وی ادامه داد: با افتتاح این طرح ها در کلاله زمینه برای اشتغال 990 نفر در این شهرستان فراهم خواهد شد.

رضایی رییس بنیاد مسکن گنبد کاووس گفت:در گنبدکاووس نیز همزمان با هفته دولت 200 واحد مسکن روستایی به بهره برداری رسید که میزان هزینه انجام شده برای این واحد ها 7 میلیارد 800 میلیون تومان شده است.

وی ادامه داد: این هزینه به کمک دهیاری ها و بنیاد مسکن در روستای پلی حاجی انجام شده است.

انتهای پیام /ح

افتتاح طرح های عمرانی در شرق گلستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح بیش از هزار طرح عمرانی در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..