تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله ترامپ به گوگل / کاخ سفید می‌خواهد نتایج جستجوی گوگل را دست‌کاری کند؟

حمله ترامپ به گوگل / کاخ سفید می‌خواهد نتایج جستجوی گوگل را دست‌کاری کند؟

فناوری اطلاعات > اینترنت - پس از حمله ترامپ به نتایج موتور جستجوی گوگل، این سؤال مطرح‌شده است که آیا کاخ سفید قصد دارد وارد عمل شده و روی سرچ گوگل مقررات وضع کند؟

به گزارش خبرآنلاین، «لری کودلو» مشاور اقتصادی پرزیدنت اعلام کرد تیم راهبری ترامپ به این موضوع فکر می‌کند که حکومت باید روی سرچ گوگل اعمال قدرت کرده و برای آن مقررات خاصی وضع کند.{لینک}

حمله ترامپ به رسانه‌ها این بار به گوگل خورد و با انتشار چند پست توئیتری درباره نتایج جستجوی Trump news در گوگل اعلام کرد تنها چیزی که می‌توان دید، اخبار و گزارش‌هایی از رسانه‌ها و اخبار جعلی است که نمی‌تواند صحیح باشد. به گفته ترامپ 96 درصد از نتایج سرچ به اخبار مربوط به رسانه‌های چپی برمی‌گردد که علیه محافظه‌کاران می‌نویسند و این خطرناک است.

گوگل هم در بیانیه‌ای جواب ترامپ را این‌گونه داد: جستجو در گوگل سیاسی و ایدئولوژیک نیست که انتظار نتایج سیاسی هم از آن داشته باشیم. هدف این است که در کسری از ثانیه پاسخ مربوطه به درخواست کاربر بعد از تایپ کلمه در سرچ دیده شود.بنابراین نتیجه سرچ متکی بر هیچ ایدئولوژی سیاسی پایه‌گذاری نشده است. هرسال الگوریتم خود را غنی‌تر کرده تا محتوای باکیفیت‌تری را در اختیار کاربر خود قرار دهیم. ضمن توسعه این هدف، دست‌کاری سیاسی احساسی هم در نتایج انجام نمی‌دهیم.

گوگل می‌گوید نتایج سرچ بر اساس منطقه جغرافیایی و تاریخچه سرچ توسط کاربر تنظیم می‌شود و آن‌ها نمی‌دانند آیا خود ترامپ سرچ کرده است یا دوستانش در مکان دیگری این کار را انجام داده و گزارشش را برای او ارسال کرده‌اند.

حمله ترامپ به گوگل / کاخ سفید می‌خواهد نتایج جستجوی گوگل را دست‌کاری کند؟

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله ترامپ به گوگل / کاخ سفید می‌خواهد نتایج جستجوی گوگل را دست‌کاری کند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..