تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیده شدن نشانه‌هایی از نشت نور در نمایشگرهای Galaxy Note 9

دیده شدن نشانه‌هایی از نشت نور در نمایشگرهای Galaxy Note 9به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سامسونگ چند روزی است که Galaxy Note 9 را برای چند نفر از مشتریان خود ارسال کرده است و تعدادی از این خریداران یک مشکل آزاردهنده را در این گوشی‌ها گزارش کرده‌اند. طبق گفته چند نفر از خریداران این گوشی، Galaxy Note 9 در سمت چپ صفحه نمایش خود قسمت‌هایی دارد که نور از آن‌ها به بیرون نشت می‌کند و همین مسئله یک مشکل اساسی و جدی برای سازندگان گوشی‌های سامسونگ شده است. این مشکل درست در قسمتی رخ داده است که لبه صفحه نمایش به قاب فلزی دستگاه متصل می‌شود.

برخی از کاربران Galaxy Note 8 و Note 9 گفته‌اند که همین اتفاق برای گوشی‌های آن‌ها هم افتاده است اما به نظر می‌رسد این مشکل آنقدر وخیم نباشد. چند نفر از صاحبان Galaxy Note 9 ادعا کرده‌اند این اتفاق فقط خطای دیدی به علت خمیده بودن صفحه نمایش این گوشی و بازتاب نور در این قسمت‌ها است. ظاهرا، همه گوشی‌های Galaxy Note 9 این مشکل را به دلیل نحوه رنگ شدن آن‌ها در فرآیند تولید خود، ندارند.

سامسونگ اعلام کرده است که این مشکل را در خط تولید Galaxy Note 9 بررسی خواهد کرد و نتیجه بررسی‌های خود را از طریق رسانه‌های رسمی به گوش مشتریان خود خواهد رساند.

دیده شدن نشانه‌هایی از نشت نور در نمایشگرهای Galaxy Note 9

انتهای پیام/

مشکلی که برای صفحه‌نمایش‌های Galaxy Note 9 به وجود آمده است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیده شدن نشانه‌هایی از نشت نور در نمایشگرهای Galaxy Note 9»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..