تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«گربه آوازه خوان» از دل تاریخ بیرون می آید

در برنامه «آپاراتچی» رادیو صبا فیلم کمدی-موزیکال «گربه آوازه خوان» با همراهی مخاطبان مرور می شود.

به گزارش سینماخبر  به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه «آپاراتچی» آثار سینمای کمدی ایران و جهان را با زبان طنز معرفی و روایت می کند.

این برنامه روز چهارشنبه هفتم شهریور به معرفی و مرور فیلم «گربه آوازه خوان» اختصاص دارد.

«گربه آوازخوان» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کامبوزیا پرتوی ساخته سال ۱۳۶۹ است. این فیلم در ۳ مرداد ۱۳۷۰ در سینماهای ایران اکران شد و بازیگرانی همچون مهدی عسگری، راحله اسماعیلی، رضا بابک، حمید جبلی، پوراندخت مهیمن، فریبا جدیکار، حسن رفیعی، احمدرضا اسعدی و پگاه آهنگرانی در آن ایفای نقش کرده اند.

«آپاراتچی» برنامه ای به تهیه کنندگی و نویسندگی ریحانه یزدان‌دوست و با اجرای آسیه گرجی شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۵:۴۵ روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ از رادیو صبا پخش می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««گربه آوازه خوان» از دل تاریخ بیرون می آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..