تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مسابقه کتابخوانی«غدیرشناسی» در کردستان

گروه فرهنگی- رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان از برگزاری مسابقه کتابخوانی «غدیرشناسی» به همت هیئات مذهبی استان کردستان در عید غدیرخم خبر داد.

برگزاری مسابقه کتابخوانی«غدیرشناسی» در کردستان

نورعلی خزاعی، رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: 170 مراسم در آستانه عید غدیر خم در هیئات مذهبی شهری و روستایی استان با همکاری و مشارکت‌های مردمی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به فعالیت 610 هیئت مذهبی در استان کردستان بیان داشت: این هیئات در تمامی مناسبات و مراسم و برنامه‌های دینی و مذهبی فعالیت دارند و در اعیادی همچون عید غدیرخم نیز به اجرای مراسم خواهند پرداخت.
وی خاطرنشان کرد: مسابقه کتابخوانی غدیرشناسی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که به همت هیئات مذهبی استان کردستان در عید غدیرخم برگزار می‌شود.
رئیس شورای هیئات مذهبی کردستان یادآور شد: براساس برگزاری این مسابقه کتابخوانی 110 جوان عضو هیئات مذهبی مشارکت خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه در پایان برگزاری این مسابقات به پنج نفر از شرکت‌کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا می‌شود، یادآور شد: بازسازی صحنه غدیر در قروه و بیجار از دیگر برنامه‌های عید غدیر خم توسط هیئات مذهبی استان کردستان است.
انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مسابقه کتابخوانی«غدیرشناسی» در کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..