تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فصلنامه «وقف میراث جاویدان» منتشر شد

سازمان اوقاف و امور خیریه شماره ۹۹ و ۱۰۰ فصلنامه «وقف میراث جاویدان» را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه؛ شماره ۹۹ و ۱۰۰ فصلنامه فرهنگی، تحقیقی، اجتماعی و تاریخی «وقف میراث جاویدان» از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه منتشر شد.

این شماره فصلنامه سه قسمت نگاه نو، فقه و حقوق و فرهنگ و تمدن دارد که در بخش نگاه نو به موضوعاتی همچون بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مدیران سازمان اوقاف و گفتگو با رئیس مرکز امور قرآنی سازمان پرداخته است.

در قسمت فقه و حقوق به موضوعاتی مثل بررسی صلاحیت شورا‌های حل اختلاف در رسیدگی به دعاوی موقوفات عام و بررسی شیوه‌های تصحیح و تنفیذ وقف سلاطین و منسوبان آنان اشاره شده است.

آشنایی با واقفان بزرگ و نگاهی به وقف‌نامه مدرسه امامیه شیراز از موضوعاتی است که در قسمت فرهنگ و تمدن فصلنامه وقف میراث جاویدان گنجانده شده است.

آشنایی با شخصیت واقف بزرگ حاج آقا محسن اراکی از مطالب ویژه این فصلنامه است که در ۱۹۲ صفحه منتشر شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فصلنامه «وقف میراث جاویدان» منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..