تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل الدحیل اعلام شد

سرمربی تیم پرسپولیس ترکیب اصلی سرخپوشان را برای دیدار حساس مقابل الدحیل قطر مشخص کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم پرسپولیس امشب در چارچوب دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در شهر دوحه به مصاف الدحیل قطر می رود.برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیس ترکیب اصلی این تیم را بدون تغییر نسبت به بازی های اخیر در لیگ برتر اعلام کرده و این نفرات را برای بازی حساس مقابل قهرمان قطر راهی زمین می کند:

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، حسین ماهینی، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، امید عالیشاه، سیامک نعمتی و علی علیپور.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل الدحیل اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..