تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش قیمت بلیت هواپیما نباید به حوزه سفر و گردشگری لطمه بزند

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از تشکیل کارگروهی برای بررسی دلایل افزایش قیمت بلیت هواپیما خبر داد و گفت: افزایش قیمت ها نباید به حوزه سفر و گردشگری لطمه بزند.

محمد محب خدایی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در همدان عنوان کرد: رویداد «همدان۲۰۱۸» در دو بخش فرصت بزرگی در گردشگری کشور است چراکه مقاصد جدیدتری را به مقصدهای دیگر اضافه می کند.

وی با بیان اینکه امروز همدان و تبریز به ظرفیت های گردشگری کشور اضافه شده اند، گفت: با همت استاندار همدان و مسئولان این استان انسجام خوبی بین مردم صورت و رویداد «همدان۲۰۱۸» شکل گرفته به نحوی که بزرگترین رویداد را در گردشگری کشور و جهان رقم زده است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه رویداد «همدان ۲۰۱۸» آغازی برای رویدادی هایی است که می تواند چندین سال محور قرار گیرد، گفت: در همدان با برنامه ریزی خوب ۵۰ رویداد در دل این رویداد تعریف شده است.

وی بابیان اینکه گردشگری کودک و خانواده رویداد مهمی برای همدان شد و زمینه حضور گردشگران داخلی در این استان را فراهم کرد، گفت: هر کشوری که بخواهد خود را به مقاصد جدید گردشگری وصل کند باید اول گردشگری داخلی را تقویت کند که در این راستا با میزبانی رویداد «همدان۲۰۱۸» و «تبریز۲۰۱۸» شاهد رشد فرهنگ گردشگری در تبریز و همدان بوده ایم.

محمد محب خدایی بابیان اینکه امیدواریم با برگزاری این رویداد در همدان شاهد حضور گردشگران خارجی نیز باشیم، گفت: یکی از اهداف در همدان برگزاری تورهای گردشگری ویژه کودکان و نوجوانان است کمااینکه همدان در اجرای برنامه های این بخش نیز موفق ظاهر شده است.

وی با تاکید بر اینکه استان همدان بعد از برگزاری رویداد همدان ۲۰۱۸ در حوزه سرمایه گذاری رشد ویژه ای خواهد داشت، گفت: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در کشور ۲۲ پروژه تعریف کرده که ۷۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه ها سرمایه گذاری شده است.

محب خدایی با بیان اینکه برای جذب و اضافه کردن مقاصد گردشگری باید ابتدا گردشگری داخلی موج اصلی قرار گیرد، گفت: توجه به جاذبه ها در مقاصد گردشگری می تواند بعنوان یک محور گردشگری مطرح شود.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از جمله جاذبه های گردشگری استان همدان برای جذب گردشگر را صنایع دستی، سوغات استان همدان، غار علیصدر و سایر ظرفیت های این استان عنوان کرد و گفت: صنعت گردشگری به حفظ و حراست از داشته ها و ظرفیت ها تأکید دارد.

وی همچنین در خصوص برنامه های سازمان برای کاهش قیمت بلیت پروازهای داخلی عنوان کرد: در راستای توسعه گردشگری داخلی باید به سمت هزینه های معقول حرکت کرد.

وی با اشاره به هزینه سفر و قیمت تمام شده ایرلاین ها عنوان کرد: طبق دستور رئیس جمهور قرار است کارگروهی شکل بگیرد که افزایش قیمت بلیت به حوزه سفر و گردشگری لطمه نزند ولی ممکن است ایرلاین ها نیز حرفی برای گفتن داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید بر همین اساس کار کارشناسی در این زمینه صورت گیرد، گفت: طی هفته آینده این کمیته شکل می گیرد و بررسی های کارشناسی برای حل مشکل انجام خواهد شد.

محب خدایی همچنین در توضیح سئوال خبرنگار مهر پیرامون تعهد اشتغال سازمان میراث فرهنگی در زمینه اشتغال گردشگری و نقش رویداد همدان ۲۰۱۸ در رسیدن به اهداف تعیین شده با بیان اینکه تمام رویداد ها در ایجاد اشتغال در صنعت گردشگری موثر است، گفت: براساس استاندارد UNWTO هر ۶ گردشگر ورودی خارجی یک اشتغال و هر ۲۵ گردشگر داخلی نیز یک اشتغال در زنجیره ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه گردشگری زنجیره است، گفت: اگر این رویداد زیرساخت ها را تامین کرده و در کنار آن ظرفیت سفر را ایجاد کند اشتغالزایی در این بخش سرعت خواهد گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش قیمت بلیت هواپیما نباید به حوزه سفر و گردشگری لطمه بزند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..