تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی افتتاح شد+تصاویر

ساعت: 17:22 منتشر شده در مورخ: 1397/06/06 شناسه خبر: 1403099

سال گذشته 18 هزار دست لباس در استان قزوین دوخته و توزیع شد و امسال نیز برای دوخت همین تعداد لباس برنامه ریزی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ یکی از برنامه‌هایی که هر ساله در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) و در آستانه ماه محرم برگزار می‌شود، برگزاری کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی با نام حضرت علی اصغر (ع) و چادرهایی متبرک به نام حضرت رقیه (س) است. 


لباس‌هایی که در این کارگاه دوخته می‌شود در همایش جهانی شیرخوارگان حسینی که هر ساله در نخستین جمعه ماه محرم برگزار می‌شود و همچنین بیمارستان‌های شهر توزیع می‌شود. 

برای برگزاری این مانور فرهنگی و معنوی و تشکیل کارگاه دوخت لباس و چادر متبرک به نام فرزندان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، نیاز به افرادی است که با داشتن تبحر لازم بتوانند در این اقدام خیر مشارکت داشته باشند.

سال گذشته 18 هزار دست لباس در استان قزوین دوخته و توزیع شد و امسال نیز برای دوخت همین تعداد لباس برنامه ریزی شده است.

در این راستا کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی امروز(سه شنبه) با حضور پرشور بانوان انقلابی قزوین و سخنرانی حجت الاسلام آشوری در حسینیه امامزاده حسین(ع) افتتاح شد.
 















انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی افتتاح شد+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..