تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گل قیچیِ رونالدو، بهترین گل سال شد

ورزش سه: بر اساس نظرسنجی یوفا، گل برگردان رونالدو به یوونتوس در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، بهترین گل فصل 18-2017 فوتبال اروپا برگزیده شد.

کریستیانو رونالدو نقش مهمی در قهرمانی سیزدهم رئال در لیگ قهرمانان ایفا کرد. او 15 گل برای رئال در این رقابت ها به ثمر رساند و بی شک گل قیچی برگردان او به یووه در ورزشگاه آلیانس تورین، زیباترین آنها بود. او در آن بازی که 3-0 به سود رئال تمام شد، زننده دو گل بود.

همین گل در نظرسنجی یوفا با کسب 56.9 درصد آرا عنوان بهترین گل سال را به دست آورد. رونالدو نزدیک به 200 هزار رای از 346915 رای را به خود اختصاص داد.

گل قیچیِ رونالدو، بهترین گل سال شد

پس از گل رونالدو، گل دیمیتری پایت(مارسی) به لایپزیش در یک چهارم نهایی لیگ اروپا دوم شد و گل اوا ناوارو از تیم دختران اسپانیا به آلمان در بازی فینال یورو زیر 17 ساله ها عنوان سوم را به دست آورد.

فصل گذشته گل ماندژوکیچ، ستاره کروات یووه به رئال در فینال لیگ قهرمانان، بهترین گل سال شده بود. در فصول 16-2015 و 15-2014 نیز مسی این عنوان را تصاحب کرده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گل قیچیِ رونالدو، بهترین گل سال شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..