تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واگذاري و پذيرش چک‌هاي جاري غيرصيادي در چکاوک؛ فقط تا ششم آبان 97

با تصميم بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران امکان واگذاري و پذيرش چک‌هاي جاري غيرصيادي در ساير بانک‌ها، از طريق سامانه چکاوک تا ششم آبان 97 تمديد شد.

به گزارش شمانیوز، بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران طي اطلاعيه‌اي ضمن قدرداني از مشترياني که نسبت به تعويض دسته چک‌هاي خود و دريافت دسته چک جديد صيادي اقدام نموده‌اند، اجراي کامل طرح صياد را دو ماه ديگر تمديد و به تاريخ ششم آبان سال جاري موکول کرد.
بر اساس اين اطلاعيه فرصت تعيين شده نهايي و قطعي بوده و به هيچ عنوان تمديد نخواهد شد. چک‌هاي جاري طرح قديم پس از اين تاريخ صرفا در شعب بانک صادر کننده پذيرش شده و قابل واگذاري از طريق سامانه چکاوک در ساير بانک‌ها نخواهند بود.
آن دسته از مشتريان بانک اقتصادنوين که تاکنون موفق به تعويض دسته چک‌هاي طرح قديم خود نشده‌اند مي‌توانند، براي تعويض دسته چک‌هاي قديمي خود با دسته چک‌هاي صيادي جديد به شعبه افتتاح‌ کننده حساب جاري خود مراجعه و دسته چک طرح صيادي را در اسرع وقت دريافت نمايند.
گفتني است "طرح صياد" از شهريور ماه سال گذشته به صورت کامل در شعب بانک اقتصادنوين عملياتي شده است.

منبع: روابط عمومي بانک اقتصادنوين




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واگذاري و پذيرش چک‌هاي جاري غيرصيادي در چکاوک؛ فقط تا ششم آبان 97»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..