تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۱ کیلوگرم تریاک در قزوین کشف شد

ساعت: 15:16 منتشر شده در مورخ: 1397/06/06 شناسه خبر: 1402945

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین از کشف 11 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک با دستگیری یک سوداگر مرگ در این استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ بیژن خدایی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: در پی گزارش رسیده مبنی بر اینکه فردی از یکی از استان‌های جنوبی مقادیری مواد مخدر را به استان قزوین انتقال می‌دهند، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت. 


وی افزود: این ماموران پس از بررسی صحت و سقم موضوع با برنامه ریزی و هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین اذعان کرد: ماموران در عملیات غافلگیرانه موفق شدند متهم را در عوارضی "قزوین-کرج" سوار بر یک دستگاه اتوبوس مسافربری شناسایی و دستگیر و مقدار 11 کیلو گرم تریاک کشف کنند. 

وی بیان کرد: این سوداگر مرگ دستگیر شده با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۱ کیلوگرم تریاک در قزوین کشف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..