تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز محدودیت‌های ترافیکی عید غدیر از فردا در مازندران

ساعت: 16:17 منتشر شده در مورخ: 1397/06/06 شناسه خبر: 1403012

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت عید غدیر از فردا در محورهای استان آغاز می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما بلاغ، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت پرحجم گزارش شده است.

وی با بیان اینکه شهریور ماه است و شاهد شلوغی جاده‌های مازندران هستیم، افزود: در شهریورماه سفرهای تابستانی به اوج خود می‌رسد کما اینکه در جاده‌های استان نیز شاهد افزایش تردد خودروها هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت عید غدیر از فردا در محورهای مازندران آغاز می‌شود، اضافه کرد: تردد تمامی موتورسیلکت‌ها از فردا تا ساعت ۶ صبح روز یک‌شنبه از تمامی محورهای استان ممنوع است.

این مسؤول با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه تا ساعت دو بامداد روز پنج‌شنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ فردا تا ساعت دو بامداد روز بعد از سمت کرج به سمت شمال به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی بیان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه تا ساعت دو بامداد روز شنبه از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه تا ساعت دو بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه اعلام شده است.

وی ادامه داد: همچنین تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز شنبه از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲۰ تا ۲۴ روز شنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز اشاره کرد و افزود: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه، ساعت ۶ تا ۲۴ روز پنج‌شنبه و همچنین از ساعت ۶ روز جمعه تا ساعت ۲۴ روز شنبه ممنوع اعلام شده است.

قدمی تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه تا ساعت دو بامداد روز شنبه از رودهن به سمت آب‌اسک ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه تا ساعت دو بامداد روز بعد از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز شنبه از رودهن به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه است.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: تردد تمامی تریلی به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری از محور سوادکوه ممنوع است.

قدمی گفت: در محور کیاسر نیز با توجه به حضور مسافران و همچنین تردد مردم بومی به سمت ییلاق‌های استان معمولا در بار برگشت شاهد ترافیک سنگینی هستیم که لازم است از زمان برگشت را به عصر روز جمعه موکول نکنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز محدودیت‌های ترافیکی عید غدیر از فردا در مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..