تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود SynaptiCAD Product Suite 20.31 نرم افزار طراحی مدارهای الکترونیکی

دانلود SynaptiCAD Product Suite توسط مهندسین برق طراحی شده که برای طراحی ابزاری برای کمک به مهندسان تا بتوانند به طور دقیق تر بر روی طرح ها و مدارهای خود تمرکز کنند. به عنوان یک مهندس ، ابتدا باید اول مدار خود را بر روی یک نمونه طراحی کنین تا از صحت مدار مطلع شوید و سپس به ساخت مدار بپردازید.حال ، کمپانی SynaptiCAD نرم افزاری طراحی کرده که به شما قدرت تفکر می دهد و می توانید مدار های یدون نقص را ایجاد کنید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا جزئیات یک مدار را به راحتی انجام دهید و وقت خود را بر روی مسائل مهم تری صرف کنید.

SynaptiCAD Product Suite یک مجموعه نرم افزاری است که به شما امکان ایجاد و ویرایش نمودارهای زمان بندی را می دهد. برنامه TestBencher شما را به تمام ابزارهایی که لازم است برای ایجاد و نگهداری آزمایشگاه ها با حداقل تلاش استفاده می کند، فراهم می کند. آیا نیاز به محیط شبیه سازی قدرتمند، اما آسان برای استفاده دارید؟ ابزار های شبیه سازی و اشکال زدایی SynaptiCAD یک رابط استاندارد برای کنترل تمام ابزارهای شبیه سازی خود را ارائه می دهند.

دانلود-نرم-افزار-SynaptiCAD-Product-Suite

SynaptiCAD-Product-اسکرین-شات  SynaptiCAD-Product-اسکرین-شات

info

SynaptiCAD Suite is a software collection that allows you to create and to edit timing diagrams. The TestBencher application provides you all the tools required to create and to maintain test benches with minimum effort. Want a powerful, yet easy to use simulation environment? SynaptiCADs simulation and debugging tools provide a standard interface for controlling all of your simulation tools.

راهنمای نصب

1) ابتدا مطمئن شوید که اینترنت شما کاملا قطع است. سپس نرم افزار را نصب کنید.

2) پس از اتمام نصب، فایل لایسنس موجود در پوشه License را در محل نصب نرم افزار خود کپی کنید. آدرس دیفالت نصب نرم افزار به صورت زیر می باشد:

C: / SynaptiCAD

3) تمامی فایل های اجرایی نرم افزار را توسط فایروال بلاک کنید تا لایسنس شما غیرفعال نشود.

4) نرم افزار را با استفاده از فایل syncad.exe می توانید اجرا کنید.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود SynaptiCAD Product Suite 20.31 نرم افزار طراحی مدارهای الکترونیکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..