تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش وزن با مصرف بيشتر غذا در نيمه اول روز

کاهش وزن با مصرف بيشتر غذا در نيمه اول روز

خبرگزاري آريا – کاهش وزن عمدتا به مصرف کالري کمتر بستگي دارد، اما زمان مصرف آن کالري هم مهم است.
به گزارش خبرگزاري آريا از مهر، محققان ايتاليايي دريافتند تنها با مصرف بيش از ۷۰ درصد کالري روزانه بين وعده صبحانه و ناهار و مصرف ۳۰ درصد ديگر در قالب وعده عصرانه و شام مي توان تا حدود ۲۵ درصد کاهش وزن را تقويت کرد.
محققان در اين مطالعه از رژيم غذايي مديترانه اي استفاده کردند. تمامي شرکت کنندگان مصرف کالري روزانه شان را به ۶۰۰ کالري در روز کاهش دادند. تفکيک کالري مصرفي شان به صورت ۵۵ درصد کربوهيدرات، ۳۰ درصد چربي و ۱۵ درصد پروتئين، همراه با بالغ بر ۳۰ گرم فيبر روزانه بود.
بعد از سه ماه، شرکت کنندگاني که ۷۰ درصد کالري روزانه شان را تا زمان ناهار مصرف کرده بودند حدود ۸ کيلوگرم وزن کم کرده بودند، درحاليکه شرکت کنندگاني که ۵۵ درصد کالري شان را تا وعده ناهار مصرف کرده بودند بالغ بر ۶ کيلوگرم از وزن شان کاسته شده بود. بعلاوه اين شرکت کنندگان ۷۰ درصدي، چربي بيشتري از دست داده بودند و انسولين را به شکل موثرتري مصرف کرده بودند که مي تواند به کاهش ريسک ابتلا به ديابت کمک کند.
از اينرو محققان توصيه مي کنند براي تعديل در مصرف کالري خود، ديرهنگام و آخروقت غذا نخوريد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش وزن با مصرف بيشتر غذا در نيمه اول روز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..