تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عادت‌های روزمره‌ای که پیرتان می‌کند + اینفوگرافی

عادات های روزمره ای که پیرتان می کند +اینفوگرافیبه گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ پیری روندی انکار ناپذیر است اما سرعت آن در افراد متفاوت است، نتایج یک تحقیق بین‌المللی نشان می‌دهد که سرعت پیر شدن افراد با یکدیگر تفاوت بسیار زیادی دارد و روند پیری در سنین متفاوت و با سرعت متفاوت آغاز می‌شود.

آنچه به ظاهر گذشت عمر و سالمندی را نشان می‌دهد شکل ظاهری انسان است، بدن انسان که به مرور پوست سر و صورت و دست ها خشک می‌شود و چین و چروک‌هایی در آن پیدا می‌شود که رفته رفته رو به تزاید می‌گذارد.

تحقیقات نشان داده است که کم خوابی نه تنها باعث ایجاد پف سیاه زیر چشمهایتان میشود، بلکه طول عمرتان را هم پایین می آورد.

خواب مطلوب بین محدوده هفت ساعت است، اگر علائم کم خوابی مثل نداشتن انرژی در طول روز، کند شدن ذهن، مشکل در توجه و تمرکز یا افزایش وزن را در خود مشاهده کردید، حتماً زودتر بخوابید.

علت اصلی تقریباً هر نوع پیری زودرس روی صورت قرارگیری در معرض اشعه فرابنفش است، این اشعه حتی زمان هایی که هوا ابری یا بارانی است هم وجود دارد، با استفاده از کرم ضدآفتاب با SPF بین ۳۰ تا ۵۰ در زمان هایی که از خانه بیرون می‌روید از پوستتان محافظت کنید.

عادات های روزمره ای که پیرتان می کند +اینفوگرافی

انتهای پیام/

علت اصلی پیری زودرس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عادت‌های روزمره‌ای که پیرتان می‌کند + اینفوگرافی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..