تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردی که صورتش را تبدیل به جمجمه کرد!

برترین‌ها: کالاکا مرد ۲۲ ساله کلمبیایی است که با عمل‌های جراحی سخت و ناخوشایند خودش را شبیه جمجمه کرده است! او ادعا می‌کند از کودکی عاشق جمجمه بوده است، اما از دو سال پیش، یعنی بعد از مرگ مادرش سعی کرده خودش را به جمجمه تبدیل کند، چون مادرش با این کار مخالف بوده است.

مردی که صورتش را به جمجمه تبدیل کرد!


او ابتدا قسمت پایین بینی خود را حذف کرد، چون جمجمه‌ها بینی ندارند. آن‌ها گوش هم ندارند بنابراین بیشتر گوشش را هم برید. اما تغییرات او همین جا متوقف نشد. بعد از بریدن زبانش و تتوی آن با رنگ آبی-خاکستری، دایره‌های سیاه رنگ بزرگی دور چشمانش و حتی دندان های بزرگ و حفره کنار فک را هم خالکوبی کرد.

مردی که صورتش را به جمجمه تبدیل کرد!


کالاکا اولین کلمبیایی است که گوش و بینی خود را داوطلبانه بریده است، تصمیمی که توجه رسانه‌ها و منتقدان زیادی را به خود جلب کرد. بیشتر افراد درک نمی‌کنند که چرا کسی باید این کار را بکند، اما کالاکا به نظر هیچکس اهمیتی نمی‌دهد.

مردی که صورتش را به جمجمه تبدیل کرد!


باوجود انتقادات بسیاری که به او شده، کالاکا تصمیم دارد به اعمال جراحی خود ادامه دهد تا کاملا به یک جمجمه زنده تبدیل شود و این کار را تحقق رویاهایش می‌داند. این در حالیست که چهره ترسناک او بیشتر مردم را ناراحت می‌کند. حتی برخی افراد راه خود را عوض می‌کنند تا از کنار او رد نشوند.

مردی که صورتش را به جمجمه تبدیل کرد!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردی که صورتش را تبدیل به جمجمه کرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..