تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




myMail – Email for Hotmail, Gmail and Outlook Mail v7.7.0.25077

myMail  نام یک نرم افزار جهت مدیریت ایمیل ، جیمیل ، هاتمیل و … برای دستگاه های اندرویدی می باشد . در حال حاضر این برنامه یکی از بهترین ابزارهای کارآمد جهت مدیریت ایمیل ها برای دیوایس های اندرویدی می باشد . از این سرویس استفاده کنید و سپس بر روی ایمیل های خود مدیریت داشته باشید . صندوق پستی خود را چک کرده و به ایمیل های جدید دسترسی داشته باشید . ایمیل های دیگران را فوروارد کرده و سپس به دیگران ارسال کنید .  و در نهایت  لازم به ذکر است که رابط کاربری این نرم افزار بسیار زیبا و شیک می باشد .

تغییرات نسخه ۷٫۷٫۰٫۲۵۰۷۷ :

رفع برخی اشکالات جزئی

بهینه سازی نرم افزار

بهبود برای کل قسمت های برنامه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «myMail – Email for Hotmail, Gmail and Outlook Mail v7.7.0.25077»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..