تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Spendee Pro 3.11.1 – برنامه مدیریت و پس انداز هزینه ها در اندروید

دانلود امروز 8+

آخرین آپدیت دوشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۷

3

نسخه 3.11.1

دوست داشتن 3

Spendee Pro v3.11.1 – اپلیکیشن کاربردی مدیریت و پس انداز هزینه ها در اندروید
نسخه حرفه ای با در دسترس بودن تمام قابلیت ها

داشتن نظم و مدیریت هزینه ها باعث می شود که افراد طی مدتی کوتاه تر به اهداف خود رسیده و بتوانند در هزینه های خود صرفه جویی نمایند. برنامه های مختلفی تا کنون در این زمینه برای سیستم عامل های مختلف منتشر شده است که گروهی از این نرم افزار ها در دسته سیستم عامل اندروید قرار می گیرند ؛ Spendee Pro برنامه ای گرافیکی و قدرتمند در زمینه مدیریت هزینه های فردی می باشد که توسط CLEEVIO s.r.o به صورت رایگان برای اندروید منتشر شده است. با این نرم افزار می توانید به راحتی هزینه های خود را مدیریت کرده و با تجزیه و تحلیل های دقیق نظمی خاص به تمام درامد هایتان ببخشید. یکی از برترین قابلیت های اسپند که می تواند توجه شما را به سوی خود جلب کند، هماهنگی آن با حساب های بانکی می باشد ؛ به صورتی که تمامی هزینه های شما، حتی هزینه های به اصطلاح دستی با برنامه هماهنگ شده تا اطلاعاتی دقیق در اختیار کاربران قرار گیرد. هزینه ها و درآمد های خود را در زمان هایی که عجله دارید بدون نیاز به مراحل طولانی به برنامه اضافه کرده تا در فرصتی مناسب آن ها را با نظم دسته بندی کنید. علاوه بر این در سفر های خود که نیاز به ارز های گوناگون دارید خواهید توانست هزینه های خود را با ارز های گوناگون به برنامه اضافه کرده و نگران به هم ریختگی محاسبات نباشید!

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Spendee اندروید:

اتصال به حساب های بانکی و پیگیری تمامی هزینه ها سیستم هوشمند اضافه کردن سریع هزینه ها و درامد ها اینفوگرافی زیبا برای هزینه ها و درامد ها ایجاد حساب های مشترک برای خانواده ها و دوستان شما پشتیبانی از ارز های مختلف و انجام محاسبات بدون هیچ گونه مشکلی کیف پول های سفارشی برای مناسب های مختلف نظیر عروسی ها، تعطیلات و …

اپلیکیشن Spendee با توجه به قابلیت های بی نظیر خود توانسته است با پرداخت های درون شبکه 29.99 دلاری امتیاز 4.2 از 5.0 را توسط کاربران پلی استور به دست آورد که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را با دسترسی به تمامی ویژگی ها از سایت فارسروید دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v3.11.1 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات .

Spendee Pro




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Spendee Pro 3.11.1 – برنامه مدیریت و پس انداز هزینه ها در اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..