تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پسر ویشکا آسایش، تلاش برای سوت زدن!

نی نی بان، گروه رسانه‌های اجتماعی: ویشکا آسایش، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در صفحه اینستاگرام خود عکس جدیدی را منتشر کرده که او را همراه با پسرش نشان می‌دهد. وی درباره این عکس نوشته است: «شاید فکر کرده هرچقدر بیشتر به خودش فشار بیاره بالاخره میتونه سوت بزنه»

پسر آسایش «گیو» نام دارد. گیو نام یکی از شخصیتهای شاهنامه، نام پسر گودرز و از پهلوانان بزرگ ایرانی در زمان کیکاووس، پادشاه کیانی بوده است. عکس پسر ویشکا آسایش در حال فشار آوردن به خود!

آسایش همچنین سه هفته پیش عکسی را از همسرش، رضا قبادی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرده بود. وی در متنی کوتاه همراه این عکس‌ نوشته است: «پانزدهمین جشن حافظ. به درخواست عکاسان گفتند صمیمى باش من سوًء استفاده کردم»عکس پسر ویشکا آسایش در حال فشار آوردن به خود!

ویشکا آسایش 42سال سن دارد و تاکنون در چندین فیلم سینمایی از جمله «ساحره»، «ورود آقایان ممنوع»، «خوابم می‌آد» و «برف روی کاج‌ها» بازی کرده است. از سریال‌هایی که وی در آنها به ایفای نقش پرداخته می‌توان به «پرده‌نشین»، «امام علی»، «معصومیت از دست رفته» و «مختارنامه» اشاره کرد.عکس پسر ویشکا آسایش در حال فشار آوردن به خود!

آسایش با حساب کاربری vishka.assayesh@ در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت می‌کند.
اگر عضو اینستاگرام هستید و هنوز به جمع نی‌ نی‌ بانی های اینستاگرام نپیوسته‌اید، با ما همراه شوید: NINIBANCOM@



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پسر ویشکا آسایش، تلاش برای سوت زدن!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..