تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس مهیار مجیب، مجری رنگین کمان

نی نی بان، گروه رسانه‌های اجتماعی: مهیار مجیب، مجری و بازیگر برنامه‌های کودک که در برنامه «رنگین‌کمان» نقش «نیما» را بازی می‌کند، در صفحه اینستاگرام خود عکسی را از همسر و فرزندانش منتشر کرده است. وی درباره این عکس نوشته است: «خانواده در موزه روستایی گیلان» دختر مجیب، افرا و پسرش، آریا نام دارد. آنها به ترتیب ۴ و ۹ سال سن دارند.

عکس همسر و فرزندان مجری رنگین کمان

مجیب از سال ۸۵ به طور مداوم در برنامه «رنگین‌کمان» حضور داشته است. وی پیش از آن در فیلم سینمایی «در به درها» به کارگردانی امیرحسین صدیق بازی کرده است. مجیب همچنین در فیلم سینمایی «سلام برفرشتگان» نیز به ایفای نقش پرداخته است. این فیلم در سال ۸۹  ساخته شده و کارگردانی آن را فرزاد اژدری به عهده داشته است. مهیار مجیب همچنین در چند فیلم تلویزیونی از جمله «چند شاخه گل سرخ»، «کلاغ پر، دلفین پر» و «یک روز خوب» نیز بازی کرده است.عکس همسر و فرزندان مجری رنگین کمان

مهیار مجیب با حساب کاربری mahyarmojib@ در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت می‌کند.
اگر عضو اینستاگرام هستید و هنوز به جمع نی‌ نی‌ بانی های اینستاگرام نپیوسته‌اید، با ما همراه شوید: NINIBANCOM@



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس مهیار مجیب، مجری رنگین کمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..