تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلنگ احداث ساختمان پلاتو قروه به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، کلنگ احداث ساختمان پلاتو قروه امروز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، فرماندار و برخی از مسئولان شهرستان در این شهر به زمین زده شد.

فرماندار شهرستان قروه در این مراسم با اشاره به لزوم مقابله با تهاجم فرهنگی و دفاع از ارزش‌های فرهنگی اظهار داشت: در حوزه فرهنگ و هنر برای اعتلای ارزش‌های فرهنگی، هر چه در توان داشته باشیم، دریغ نخواهیم کرد.

موحد امان‌الهی با اشاره به وجود استعداد‌ها و ظرفیت و پتانسیل مناسب در جهت پیشرفت حوزه تئاتر این شهرستان افزود: قروه همواره یکی از شهرستان‌های حائز رتبه در سطوح استانی و کشوری بوده است.

وی تصریح کرد: کلنگ احداث ساختمان پلاتو قروه باهدف توسعه زیرساخت‌ها و سخت‌افزار‌های فرهنگی در این شهرستان به زمین زده شد و تلاش می‌کنیم که این پروژه را در کم‌ترین زمان به اتمام برسانیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان نیز در این مراسم اظهار داشت: ساختمان پلاتو قروه مشتمل بر اتاق اجرا، اتاق نمایش و دفتر در زمینی به ابعاد ۲۶۵ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۱۱۶ میلیون تومان در سال‌جاری احداث می‌شود.

جلال قلعه‌شاخانی افزود: تلاش می‌کنیم که ساختمان پلاتو قروه را ظرف ۶ ماه تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای پیام/۷۷۲۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلنگ احداث ساختمان پلاتو قروه به زمین زده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..