تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آماده باش ارتش سوریه

درپی ادعای بی اساس علیه دولت سوریه،

پایگاه اینترنتی المصدر به نقل از منابع آگاه:ارتش سوریه خود را برای بمباران احتمالی که ممکن است از جانب آمریکا، فرانسه و انگلیس صورت بگیرد، آماده کرده است.

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما ، پایگاه اینترنتی خبری المصدر نیوز اعلام کرد گفته می شود نیروهای هوایی سوریه پس از انتشار اخباری مبنی بر حمله احتمالی آمریکا، فرانسه و انگلیس به حال آماده باش درآمدند.
این پایگاه اینترنتی به نقل از منابع آگاه نوشت ارتش سوریه خود را برای بمباران احتمالی که ممکن است از جانب آمریکا، فرانسه و انگلیس صورت بگیرد، آماده کرده است.
به گفته یکی از نظامیان مستقر در پایگاه هوایی المزه که المصدر نیوز از او نقل قول کرده است، حالت آماده باش پس از اخباری که واشنگتن در مورد حمله احتمالی به دمشق منتشر کرد، اعلام شد.
پیش تر وزارت دفاع روسیه اعلام کرده بود، آمریکا قصد دارد به بهانه استفاده نیروهای دولتی سوریه از سلاح های شیمیایی با همکاری فرانسه و انگلیس به سوریه حمله کند.
وزارت دفاع روسیه خاطر نشان کرد به همین منظور ناوشکن سالیوانز نیروی دریایی آمریکا با 56 موشک کروز به تازگی وارد خلیج فارس شده است.
جنگنده بمب افکن راهبردی بی-وان بی نیروی هوایی آمریکا مجهز به 24 موشک کروز زمین به هوای «ای جی ام-158 جی ای اس اس ام»AGM-158 JASSM در پایگاه هوایی العدید قطر مستقر شده اند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آماده باش ارتش سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..