تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدف‌ دشمن ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان است حل مشکلات غیرت انقلابی می‌خواهد

هدف‌ دشمن ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان است حل مشکلات غیرت انقلابی می‌خواهد .به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان ازگرگان؛ سردارحسین معروفی در یادواره ۱۹۲ شهید اصناف استان گلستان در دانشکده مائده گرگان گفت: شهدا به فردی بدهکار نیستند، این ما هستیم که عقب ماندیم و به شهدا بدهکار هستیم.
وی افزود: امروز جامعه ما نیازمند فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت است و تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده هر جا ایستادگی کردیم سربلند بودیم و هر کجا کوتاه آمدیم، عقب رانده شدیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به مولفه‌های پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس گفت: نخستین مولفه ایمان عملی به خداوند و توسل به ائمه اطهار (ع) بود و دومین مولفه نیز وفاق و وحدت واقعی بود که در بین رزمندگان وجود داشت و محور این وفاق نیز حضرت امام خمینی (ره) بود.

وی خاطرنشان کرد: دعوا‌های سیاسی در جبهه جایی نداشت و فردی در جبهه نمی‌پرسید با کی هستید و چه سلیقه‌ای دارید و به علت داشتن هدف والا فردی درگیر کار جزئی نمی‌شد، در جبهه سلایق مختلف بود، اما دعوای سیاسی نبود و وقتی خلاء بوجود آمد دشمن نفوذ کرد.

معروفی گفت: وفاق در دوره جنگ به علت اطاعت از امام بود و همین عامل رمز موفقیت بود و امروز هم باید همین طور باشد، اما آیا کلام امام جامعه را باید سیاسی کنیم؟

وی به سومین مولفه اشاره کرد و گفت: مدیریت صحیح اسلامی و ولایت فقیه توانست ملت ما را سرافراز کند، در عملیات کربلای ۴ که لو رفت و خیلی از بچه‌ها شهید شدند و فرماندهان روی برگشتن به چادر فرماندهی را نداشتند؛ و احساس فروپاشیدگی در لشکر‌ها داشتیم امام خمینی (ره) با یک پیام که شما برای ادای تکلیف می‌جنگید نه پیروزی. نشاط را به جبهه برگرداند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: عقبه جنگ هشت ساله باعث عزت مردم ایران شد و امروز هم مردم ما هوشمندتر از گذشته هستند اگر چه ریزش‌هایی در انقلاب داشتیم، اما رویش‌های بسیار خوبی داشتیم که قابل قیاس با گذشته نیست.

سردار معروفی یادآور شد: آمریکا محاسبه کرده و می‌داند که جنگ با ایران چقدر هزینه دارد و ملت ما نیز ثابت کرده با هر سلیقه و اعتقادی زمانی که منفعت و اعتقادشان به خطر بیفتد در مقابل دشمن در یک جبهه قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد‌: امروز هدف‌گذاری دشمن ایجاد فاصله بین مردم و نظام و مسئولان آن است از طریق جنگ روانی در فضای مجازی و می‌خواهند ذائقه و محاسبه مردم ایران را عوض کنند. حل مشکلات امروز همت می‌خواهد با روحیه و غیرت انقلابی و جهادی که نشدنی‌ها را شدنی کند.

انتهای پیام/م

صحبت های فرمانده سپاه گرگان در یادواره ۱۹۲ شهید اصناف 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدف‌ دشمن ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان است حل مشکلات غیرت انقلابی می‌خواهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..