تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری اردوی تیم ملی شطرنج نوجوانان در گرگان

رمضانعلی تربتی نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان ازگرگان؛گفت: دومین اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوانان دختران کشور از ۷ تا ۸ شهریورماه در گرگان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: برگزاری این اردو در رده سنی ۱۴ تا ۱۸ سال شطرنج بازان دختر تیم ملی ایران است.

تربتی نژاد رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان گرگان گفت:مسئولیت آماده سازی شطرنج بازان در این اردو را مهرداد اردشی استاد بین المللی و سرمربی تیم ملی نوجوان بر عهده دارد.

تربتی نژاد در پایان با اشاره به شطرنج بازان حاضر در این اردو گفت: مبینا علی نسب، مطهره اسدی، آناهیتا زاهدی فر، وصال حامدی نیا، انوشا مهدیان، طناز ازلی، ستاره سبط رسول، پروابهزاد نظیف، مهدیس مهدوی، تارا اصغر پور و پرنیان قمی در اردوی تیم ملی شطرنج حضور دارند.

انتهای پیام /ع/م

اردوی تیم ملی شطرنج نوجوانان در گرگان برگزار می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری اردوی تیم ملی شطرنج نوجوانان در گرگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..