تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشیدپور چگونه درخواست جناب‌خان را عملی کرد؟/ عکس

رشیدپور چگونه درخواست جناب‌خان را عملی کرد؟/ عکس

فرهنگ > تلویزیون - رضا رشیدپور با دعوت نماینده صیادهای دریایی جنوب در برنامه «حالا خورشید» و شنیدن سخنان او با رییس سازمان شیلات کشور به قولی که به جناب‌خان داده بود عمل کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رضا رشیدپور مجری برنامه «حالا خورشید» با انتشار فیلمی از این برنامه در اینستاگرام نوشت: «محمد بحرانی عزیزم (جناب خان) انجام وظیفه شد. امیدوارم موثر باشد.

گفتگوی رو در روی نماینده دوست داشتنی صیادهای دریا دل با رییس سازمان شیلات کشور.»

پیش از این محمد بحرانی (جناب خان) در برنامه «خندوانه» از رضا رشیدپور درخواست کرد که به مشکل ماهی‌گیران جنوبی در خلیج فارس رسیدگی کند.

پست رضا رشیدپور در پی عملی کردن قولش به جناب خان

241243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشیدپور چگونه درخواست جناب‌خان را عملی کرد؟/ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..