تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازتاب رکورد شکنی سهراب مرادی در سایت فدراسیون جهانی وزنه برداری

بازتاب رکورد شکنی سهراب مرادی در سایت فدراسیون جهانی وزنه برداریبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  فدراسیون جهانی وزنه برداری با انتشار گزارشی کوتاه به رکوردشکنی سهراب مرادی وزنه بردار طلایی کشورمان در بازی های آسیایی2018 اندونزی پرداخت و نوشت: سهراب مرادی از ایران در مسیر دستیابی به مدال طلای وزن 94 کیلوگرم مردان در جریان بازی های آسیایی 2018 روز شنبه (25 اوت)، دیرپا ترین رکورد جهانی را شکست.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

مرادی وزنه 189 کیلوگرم را در این رقابت ها بالا برد تا رکورد 188 کیلوگرمی را که آکاکیوس کاکیاشویلی از یونان و در سال 1999 ثبت کرده بود،بهبود ببخشد.

مرادی اکنون مجموعه کاملی از رکورد های جهانی را در اختیاردارد. مرادی اکنون رکورد دار یک ضرب(189) دوضرب( 233)و مجموع (417) دسته ۹۴ کیلوگرم جهان است.

او پس از زدن وزنه 221 کیلوگرمی در دو ضرب، با مجموع 410 کیلوگرم رکورد جدیدی برای بازی های آسیایی ثبت کرد.

او در تلاش برای بالا بردن وزنه 234 کیلوگرمی که می توانست رکوردهای جهانی خود را در دو ضرب و مجموع بهبود ببخشد، ناموفق بود.

مرادی به خبرگزاری فرانسه گفت: "من واقعا می خواستم رکورد جهانی را بشکنم، زیرا این تنها چیزی نبود که من نداشتم، و این آخرین فرصت من بود."

" بسیار خوشحالم که که نام من همواره در تمام رکورد های جهانی 94 کیلوگرم باقی خواهد ماند"، زیرا اوزان جدید از ماه نوامبر به اجرا در می آیند.

این وزنه بردار ایرانی گفت که حالا در وزن جدید 96 کیلوگرم فعالیت خواهد کرد.
"هدف بعدی من مسابقات قهرمانی جهان (در ماه نوامبر) است و پس از آن می خواهم در المپیک 2020 توکیو نمایش خوبی داشته باشم."

بیشتر بخوانید: 

انتهای پیام/


رکوردشکنی سهراب در سایت جهانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازتاب رکورد شکنی سهراب مرادی در سایت فدراسیون جهانی وزنه برداری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..