تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش رفتار با سگ‌ها و فرار از گاز گرفتن آنها با واقعیت مجازی

آموزش رفتار با سگ‌ها و فرار از گاز گرفتن آنها با واقعیت مجازی

برای نجات جان افراد از گازگرفتن سگ‌ها، توسعه دهندگان رایانه با همکاری یک موسسه خدمات نجات حیوانات، یک تجربه واقعیت مجازی منحصر به فرد را خلق کرده‌اند.

دانشمندان علوم کامپیوتر موفق به توسعه یک توله سگ توسط فناوری واقعیت مجازی شده‌اند. هدف دانشمندان از توسعه این توله سگ مجازی، کمک به آموزش مردم درباره نحوه برخورد با این حیوانات و  جلوگیری از گاز گرفتن آنان است.

دانشمندان "مرکز مهندسی مجازی دانشگاه لیورپول"(VEC)  موفق به خلق این توله سگ شده‌اند.

دانشمندان با پژوهشگران موسسه خیریه نگهداری جانوران"Dogs Trust" و پژوهشگران رفتارشناس حیوانات دانشگاه لیورپول در این پروژه همکاری کردند.

توسعه دهندگان واقعیت مجازی با همکاری متخصصان حیوانات، توانستند با دقت نشانه‌های خشونت سگ‌ها را برنامه‌نویسی کنند.  

آموزش رفتار با سگ‌ها و فرار از گاز گرفتن آنها با واقعیت مجازی

در ایالات متحده، سالانه بیش از ۳۵۰ هزار فرد بر اثر گاز گرفتن سگ‌ها مجروح می‌شوند.

به گفته پژوهشگران موثرترین راه برای جلوگیری از گازگرفتن سگ‌ها، این است که نشانه‌هایی که سبب ایجاد خشونت در آنها می‌شود را شناسایی کنیم.

تیم پژوهشگران دانشگاه لیورپول گفت: هدف ما این بود که از دیدگاه واقعیت مجازی یک توله سگ با جزییاتی همانند یک سگ واقعی خلق کنیم.

"آیان سنت" مصورساز مرکز مهندسی مجازی دانشگاه لیورپول و رهبر ارشد این مطالعه گفت: این یک پروژه واقعا جالب و بسیار هیجان انگیز بود. گام بعدی ما ارتقای جزئیات همه‌جانبه این سیستم است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش رفتار با سگ‌ها و فرار از گاز گرفتن آنها با واقعیت مجازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..