تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوربین‌های PureView به گوشی‌های نوکیا بازمی‌گردند

دوربین‌های PureView به گوشی‌های نوکیا بازمی‌گردندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با خرید جدید شرکت HMD Global یعنی خرید دوربین‌های برند PureView از شرکت مایکروسافت قرار است دوربین‌های این شرکت را دوباره به بعضی از گوشی‌های نوکیا اضافه کند. اولین گوشی نوکیا که دوربین PureView را روی خود دارد، Nokia 808 Pureview با سیستم عامل Symbian بود که در سال 2012 تولید شد. این گوشی یک دوبین 41 مگاپیکسلی در پنل پشتی آن داشت و دوربین جلویی آن 3 مگاپیکسل است. گوشی بعدی نوکیا که از دوربین PureView استفاده کرد، Nokia Lumia 1020 بود که سنسور پشتی آن 41 و سنسور جلویی آن 1.2 مگاپیکسل قدرت داشتند. هر دو محصول نوکیا در آن زمان دارای فلش‌های زنون و لنز Zeiss بودند.

در زمانی که نوکیا گوشی‌های ویندوزی خود، Lumia را تولید می‌کرد، دوربین‌های Pureview را برای آن‌ها مورد استفاده قرار می‌داد. HMD Global در حال حاضر گوشی‌های اندرویدی تحت لیسانس نوکیا تولید می‌کند. HMD برند PureView را در تاریخ 23 آگوست خریداری کرد. مایکروسافت در سال 2013 دو برند نوکیا و PureView را با مبلغ 7 میلیارد دلار خریداری کرده بود تا بتواند گوشی‌های ویندوزفون خود را به بازار تحمیل کند اما به دلیل استقبال کم از گوشی‌های ویندوزی گوشی هوشمندی تولید نکرد. به زودی شاهد این خواهیم بود که HMD Global از دوربین‌های PureView برای گوشی‌های نوکیا استفاده می‌کند.

انتهای پیام/

HMD برند PureView را از مایکروسافت پس گرفت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوربین‌های PureView به گوشی‌های نوکیا بازمی‌گردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..