تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Spartan Six Pack Abs Workouts & Exercises PRO v3.0.3

با استفاده از برنامه Spartan Six Pack Abs Workouts & Exercises PRO بدون نیاز به هیچ‌‌گونه تجهیزاتی می‌توانید به تناسب اندام دست پیدا نمایید!

این برنامه ماهیچه‌های شکم شما را متناسب نگاه می‌دارد! تنها در عرض مدت چند دقیقه در روز می‌توانید سالم باشید. این برنامه برای هر سطح تناسب اندام شامل بیش از ۲۰ تمرین می‌باشد. اما ورزش به تنهایی نمی‌تواند به کاهش سریع وزن کمک کند، به همین خاطر برنامه‌های غذایی سفارشی‌ نیز در برنامه وجود دارد که شکم شما را تنها در دو هفته تغییر می‌دهد!

ویژگی‌ها :

ضبط تاریخچه تمرینات و برنامه‌های شما

امکان گزارش‌گیری کالری، ورزش‌ها و برنامه

امکان تمرین به وسیله تلویزیون و ساعت اندرویدی

با سیستم دستاورد برنامه می‌توانید انگیزه خود را حفظ کنید

قابلیت فیلتر کردن تمرین‌ها بر اساس گروه ماهیچه و یا دشواری

می‌توانید روتین‌های ورزش مخصوص به خودتان را بسازید

مربی شخصی با یادآورهایی که زمان ورزش را به شما اعلام می‌کنند

تمرین‌های دنبال شده به وسیله ویدیو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Spartan Six Pack Abs Workouts & Exercises PRO v3.0.3»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..