تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوانان در یزد

​گروه اجتماعی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری سی و یکمین جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوانان در یزد خبر داد.

 برگزاری سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوانان در یزد

​به گزارش ایکنا از یزد به نقل از ارشاد، مجید جوادیان زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اظهار کرد: فیلم های سی و یکمین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان همزمان با استان اصفهان امسال در یزد هم اکران می شود.
وی ادامه داد: طبق هماهنگی های به عمل آمده، فیلم های ‌سی و یکمین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان امسال همزمان با استان اصفهان در یزد اکران خواهد شد.
جوادیان زاده زمان آغاز سی و یکمین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان در یزد را ١٠ الی ١٤ شهریورماه جاری اعلام کرد و گفت: ١٢فیلم سینمایی شامل ٥ فیلم خارجی و ٧ فیلم ایرانی در سی و یکمین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان در یزد اکران می شود.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوانان در یزد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..