تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره تخصصی «سبک زندگی» در تئاتر برگزار می‌شود(اخبار ادبی و هنری)

مدیر هنر‌های نمایشی حوزه هنری گفت: جشنواره تئاتر «تیرنگ» تنها اتفاق تخصصی درباره «سبک زندگی ایرانی- اسلامی» است که رسانه‌ها به طور شایسته به آن نپرداخته‌اند و همچنان مهجور مانده است.


کوروش زارعی افزود: جشنواره تیرنگ یک جشنواره بومی، محلی و آیینی است که همه‌ساله در مازندران برگزار می‌شود و ما تلاش داریم این اتفاق دیده شود.
وی تصریح کرد: «سبک زندگی ایرانی- اسلامی» عنوان این جشنواره طی چند سال گذشته شد؛ تولیدات ما در این جشنواره رنگ و بوی سبک زندگی دارد. در چند سال اخیر تولیدات خوبی در این جشنواره وجود داشته که با حضور در جشنواره‌های مختلف از جمله جشنواره بین‌المللی فجر موفقیت‌هایی را نیز کسب کرده‌اند. هدف ما در این اتفاق پرداختن به سبک زندگی و تاکید بر آن است.
زارعی گفت: خیلی علاقه داشتیم امسال بخش صحنه‌ای جشنواره تیرنگ را راه‌اندازی کنیم، اما به دلیل مشکلات مالی مقدور نشد. این جشنواره با اضافه شدن بخش «اجرا‌های پژوهشی» یک مسیر جدیدی را پیش‌روی تئاتر کشور گذاشت که بخش تازه‌ای است.
گفتنی است، جشنواره تئاتر بومی «تیرنگ» با حضور گروه‌های نمایشی از استان‌های آذربایجان شرقی، بوشهر، گیلان، مازندران، مرکزی، اصفهان، خوزستان و همدان، هفتم تا نهم شهریور در بابلسر و ساری برگزار می‌شود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره تخصصی «سبک زندگی» در تئاتر برگزار می‌شود(اخبار ادبی و هنری)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..