تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمازون دومین فروشگاه فاقد صندوقدار خود را افتتاح کرد / بی نیاز به فروشنده / مبتنی بر الگوریتم هوش مصنوعی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت آمازون دومین فروشگاه مبتنی بر خرید غیر نقدی و فاقد صندوقدار  خود را به طور رسمی در مرکز سیاتل افتتاح کرد. این فروشگاه در مساحت چشمگر  1،450 متر مربع از ساعت 7 صبح تا 7 بعدازظهر باز است.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، خریداران می توانند از دوشنبه تا جمعه، با وعده های غذایی آماده ، تنقلات و کیک های  مختلف بدون نیاز به پرداخت های نقدی از خود پذیرایی کنند.

آمازون  با افتتاح نخستین شعبه از فروشگاه خود، برنامه هایی برای باز کردن شعبه دوم  خود داشت. فروشگاه جدید کمی کوچکتر از فروشگاه اولی است. پیش بینی می شود شعبه های دیگر آمازون گو  در سان فرانسیسکو و شیکاگو افتتاح شود.

اما  این فرشگاه چه ویژگی هایی دارد؟

_مبتنی بر هوش مصنوعی

_مبتنی بر  الگوریتم های یادگیری عمیق و دوربین های مبتنی بر دید مخفی

_قابلیت  اسکن  کد QR در برنامه آمازون گو برای خرید سریع

_بی نیاز از پرداخت نقدی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمازون دومین فروشگاه فاقد صندوقدار خود را افتتاح کرد / بی نیاز به فروشنده / مبتنی بر الگوریتم هوش مصنوعی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..