تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گفت و گوی ترامپ و مرکل درباره تحولات سوریه

سخنگوی صدراعظم آلمان از تماس تلفنی آنگلا مرکل و رئیس‌جمهوری آمریکا خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، استفن سیبرت، سخنگوی دولت برلین اعلام کرد، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در این گفت‌وگوی تلفنی درخصوص تحولات سوریه به ویژه وضعیت ادلب ابراز نگرانی کردند.

این سخنگو خاطرنشان کرد، دو طرف خواستار آن شدند که روسیه با رویکردی میانجی‌گرانه وارد عمل شده و مانع بالا گرفتن مضاعف تنش‌ها شود.

سیبرت اظهار کرد که رئیس‌جمهوری آمریکا و صدراعظم آلمان در مورد منطقه بالکان و اوکراین نیز رایزنی داشتند.

به گفته سخنگوی دولت برلین، موضوع تجارت نیز از جمله محورهای گفت‌وگوی ترامپ و مرکل بوده که البته سیبرت در این باره به جزئیات بیشتری اشاره نکرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گفت و گوی ترامپ و مرکل درباره تحولات سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..