تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماکرون: هدف فرانسه حفظ برجام با ایران است

رییس‌جمهور فرانسه در جمع سفرای این کشور اعلام کرد: هدف فرانسه خصوصا با هماهنگی فشرده و ارتباط موثر با سایر شرکای خود از جمله آلمان، انگلیس و اتحادیه اروپایی، حفظ توافق هسته‌ای با ایران است.

رئیس‌جمهوری فرانسه که در مراسم افتتاحیه سیمنار سالیانه سفرای این کشور در سراسر جهان، سخنرانی می‌کرد، طی سخنانی ضمن انتقاد شدید از سیاست‌های یک‌جانبه‌گرایی اتخاذ شده از سوی آمریکا که در خصوص ناتو، تقابل اقتصادی با چین و اروپا، خروج از توافق پاریس و خروج از توافق هسته‌ای ایران تحقق یافته است، افزود: موضع فرانسه حفظ توافق هسته‌ای با ایران است و در این زمینه با تلاش‌های صورت گرفته و ارتباط نزدیک با سایر کشور‌ها از جمله آلمان، انگلیس و اتحادیه اروپایی در صدد حفظ آن هستیم.

وی با اشاره به سابقه تلاش‌های این کشور که منتج به توافق هسته‌ای شد، افزود: رویکرد اتخاذشده از سوی فرانسه مبنی‌بر گفتگو با ایران، در حال پیشرفت است و این کشور ضمن قبول مسئولیت خود تلاش خواهد نمود با پیگیری این رویکرد، مانع از بروز بحران طی ماه‌های آینده شود.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماکرون: هدف فرانسه حفظ برجام با ایران است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..