تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




124 مدرسه غیردولتی جدید به تهران اضافه می‌شود/تاثیر نوسانات اقتصادی بر مدارس

مسعود نیک فطرت در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، درباره تأثیرشرایط اقتصادی فعلی بر وضعیت فعالیت مدارس غیردولتی و درخواست لغو مجوز از سوی موسسان مدارس به دلیل افزایش قیمت هزینه‌ها، اظهار کرد: در شهر تهران بحث توقف فعالیت مدارس غیردولتی با توجه به وضعیت اقتصادی اخیر حکایت از آمار غیرمعمول ندارد.

وی افزود: برای سال آینده 124 درخواست توسعه و راه‌اندازی مدارس غیردولتی در شهر تهران داشتیم که با آن موافقت شد از سوی دیگر 44مدرسه نیز خواستار توقف فعالیت بودند و با این احتساب در شهر تهران حدود 80 مدرسه جدید غیردولتی اضافه خواهد شد.

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی و مدارس و مراکز غیردولتی شهر تهران  با اشاره به اینکه عمده تراکم مدارس در مناطق یک تا 6 است گفت: با توجه به افزایش قیمت‌ها ممکن است برخی موسسان برای تأمین هزینه‌ها دچار مشکل شده باشند و هزینه‌های تعیین شده تا شهریور 98 است و اعتراض برخی مدارس غیردولتی به میزان شهریه به سازمان مدارس غیردولتی اعلام شده است.

در همین رابطه نیز مجتبی زینی‌وند رئیس سازمان مدارس غیردولتی عنوان کرد: نوسانات اقتصادی به ویژه در بحث افزایش اجاره بها بر وضعیت فعالیت مدارس غیردولتی تاثیر گذاشته است و آنها برای تامین هزینه‌ها دچار مشکل می‌شوند و برخی موسسان درخواست افزایش شهریه داشتند اما با افزایش شهریه موافقت نمی‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «124 مدرسه غیردولتی جدید به تهران اضافه می‌شود/تاثیر نوسانات اقتصادی بر مدارس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..