تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Oxygen XML Editor 20.1 Build 2018080903 Enterprise – ویرایشگر XML

نرم افزار XML Editor یک راه حل بسیار عالی برای ویرایش فایل های XML می باشد. شما کاربران می توانید از این برنامه به منظور توسعه برنامه ها و محتواهای مختلف بپردازید و دیگر نگران پشتیبان از استانداردهای XML نباشید؛ چرا که این برنامه به صورت کامل از همه آنها پشتیبانی می کند و افراد می توانند تمامی ویژگی های یک ویرایشگر اساسی XML را داشته باشند. شما براحتی می توانید در توسعه XML از این برنامه استفاده کرده و درگیر کارهای خود در زمینه تولید محتواهای مختلف شوید. ابزارهای ویرایشی به صورت کامل در اختیار کابران قرار گرفته اند تا تولید محتوا در این زمینه راحت تر شده و همه بتوانند در چارچوب XML برنامه های خود را به پیش ببرند.

با دانلود Oxygen XML Editor می توانید پشتیبانی خود را از اکثر استانداردهای XML داشته باشید و با اعتبارسنجی کاملی پیش بروید تا گارانتی کاملی از طرح ها و توسعه های خود در آینده داشته باشید. توسعه پذیری و قابلیت کولابریشن از قابلیت های این برنامه است و به خوبی و با توجه به محیطی که این برنامه فراهم آورده است، این کارها امکان پذیر خواهد بود و شما بدون مشکلی می توانید این کارها را انجام دهید.

کاور-XML-Editor

نرم افزار XML Editor یکی از بهترین ابزارهایی می باشد که علاوه بر داشتن قابلیت های فراوان، یک رابط کاربری بصری را نیز ارائه کرده است تا کار با برنامه راحت تر شده و سریع تر به ابزارها دسترسی داشته باشیم. هر کسی که با توسعه وب کار کرده باشد، می داند که XML یکی از اصلی ترین قالب های این منظور است و وجود چنین برنامه ای، می تواند تولید محتوای وب را راحت تر کرده و ابزارهای بهینه سازی خلاقانه ای را در اختیار توسعه دهندگان قرار دهد.

ویژگی های کلیدی دانلود Oxygen XML Editor:

انتشار یک منبعی امکان ویرایش XML ساختار یافته انتشار در قالب XML توسعه پذیری امکان اتصال فایل ها کولابریشن ویرایشگر هوشمند XML اعتبارسنجی XML پشتیبانی از پایگاه داده XML پشتیبان از استانداردهای XML اشکال زدایی XML اسکرین-شات-XML-Editor اسکرین-شات-XML-Editor اسکرین-شات-XML-Editor اسکرین-شات-XML-Editor info

Oxygen XML Editor is the complete XML editing solution, both for XML developers and content authors. It provides must have tools for XML editing, covering most XML standards and technologies. Oxygen XML Editor includes all the features of Oxygen XML Developer and Author.

Features:
Single-Source Publishing
Structured XML Editing
XML Publishing Frameworks
Extensibility
Connectivity
Collaboration
Intelligent XML Editor
XML Validation
XML Databases Support
All XML Standards Support
XSLT & XQuery Debugging
Web Services Support in Oxygen XML Editor

سیستم مورد نیاز

OS: The Windows 64-bit

CPU: Intel/AMD 64-bit

RAM: 2 GB of RAM (4 GB or more recommended)

Free Space: 400 MB

راهنمای نصب

1) پس از اتمام نصب، نرم افزار را اجرا نکنید. محتوای درون پوشه FSOCIETY را به محل نصب نرم افزار، پوشه ی lib منتقل کرده و جایگزین فایل اصلی نمایید.

2) نرم افزار را اجرا کنید و با استفاده از سریال موجود در فایل serial.txt نرم افزار را رجیستر کنید.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Oxygen XML Editor 20.1 Build 2018080903 Enterprise – ویرایشگر XML»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..