تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داروي کاهش وزن براي سلامت قلب خطري ندارد

داروي کاهش وزن براي سلامت قلب خطري ندارد

خبرگزاري آريا – پزشکان در يک بررسي از بي‌خطر بودن نوعي قرص کاهش وزن براي سلامت قلب خبر دادند.
به گزارش خبرگزاري آريا از ايسنا، متخصصان مشاهده کردند داروي لورکازرين که تاثير آن در کاهش وزن مورد تاييد بوده خطر بروز مشکلات قلبي را افزايش نمي‌دهد.
آنها با بيان اينکه لورکازرين اولين داروي کاهنده وزن است که مصرف آن براي طولاني مدت به سلامت قلب آسيبي وارد نمي‌کند، اظهار داشتند: اين دارو با تحريک مواد شيميايي موجود در مغز و القاي احساس سيري ميزان اشتهاي فرد به غذا را کاهش مي‌دهد.
محققان آمريکايي در اين بررسي به مطالعه تاثير لورکازرين و داروي مشابه ديگر روي ۱۲ هزار فرد چاق يا مبتلا به اضافه وزن پرداخته و مشاهده کردند که مصرف داروي لورکازرين در مدت ۴۰ ماه به طور ميانگين باعث کاهش چهار کيلوگرمي وزن مي‌شود.
به گزارش روزنامه گاردين، همچنين ارزيابي‌هاي بيشتر حاکي از آن بود که تاثير مصرف اين دارو روي دريچه قلب چشمگير نبوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داروي کاهش وزن براي سلامت قلب خطري ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..