تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست مهدی رحمتی از هواداران استقلال

ساعت24-کاپیتان استقلال پیامی خطاب به هواداران استقلال قبل از دیدار با السد صادر کرد.

سید مهدی رحمتی کاپیتان استقلال با انتشار پیامی خطاب به هواداران درباره دیدار با السد گفت: استقلال به دیدار حساسی در لیگ قهرمانان رسیده و همان گونه که همه شما هواداران فهیم استقلال می‌دانید در این دیدار حساس، بیشتر از همیشه به حضورتان نیاز داریم.

کادرفنی و بازیکنان استقلال در هفته گذشته تمام تلاش خود را برای قرار گرفتن در بهترین شرایط انجام دادند اما دیدار در ورزشگاه آزادی برابر حریفان بین المللی با توجه به نقش آفرینی شما هواداران متفاوت از دیگر دیدارهاست و تمام بازیکنان، کادرفنی و مجموعه باشگاه استقلال امیدوارند شما هواداران با تکرار حضور موثر و پر رنگ و به عنوان یار دوازدهم، استقلال را برای صعود به نیمه نهایی و در مسیر کسب ستاره سوم همراهی کنید.
او ادامه داد: هواداران استقلال در سال‌های اخیر و به ویژه در فصل جاری لیگ قهرمانان با رفتارهای فوق العاده خود فرهنگ والا و مثال زدنی استقلال را نشان داده‌اند و امیدوارم امشب نیز با پرهیز از هرگونه اقدامی به جز حمایت از تیم محبوب استقلال، مانند استفاده از لیزر، مواد محترقه یا هر وسیله ممنوعه دیگری به تیم خود کمک کنند تا با آرامش خاطر و روحیه دو چندان برای شکست حریف پا به مسابقه با السد بگذاریم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست مهدی رحمتی از هواداران استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..