تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بستن اکانت فیس‌بوک رهبران میانمار به اتهام نسل‌کشی

بستن اکانت فیس‌بوک رهبران میانمار به اتهام نسل‌کشی

به گزارش خبرآنلاین، مدیران فیس‌بوک ضمن پذیرش این مطلب که در مورد میانمار دیر اقدام کرده‌اند، تائید کردند که 18 اکانت اغلب متعلق به رهبران نظامی این کشور را همراه با 52 صفحه مروج خشونت بسته‌اند. بیش از 12 میلیون کاربر این اکانت‌ها را دنبال می‌کردند.{لینک}

این رهبران به آتش زدن خشونت‌های فرقه‌ای و مذهبی در میانمار متهم شده‌اند و گزارش جدید سازمان ملل درباره جنایت علیه مسلمانان روهینا باعث شد تا فیس‌بوک خیلی دیر اقدام به بستن اکانت‌ها کند.

مدت‌هاست مسلمانان در سراسر جهان نسبت به بی‌تفاوتی فیس‌بوک درباره نسل‌کشی در روهینا اعتراض کرده و کمپینی علیه زاکربرگ نیز به راه انداخته بودند اما تنها پس از انتشار گزارش سازمان ملل این شبکه اجتماعی تصمیم گرفت تا اکانت خشونت‌طلبان ضد مسلمان را ببندد.

فیس‌بوک در بیانیه‌ای اعلام کرد با بستن اکانت نظامیان میانماری وابسته به حکومت جلوی ترویج خشونت را در این کشور می‌گیرد.

از سال 2014 بدین سو اغلب گروه‌های مستقل به فیس‌بوک نسبت به بی‌تفاوتی در قبال جنایات روهینا اعتراض کردند اما این شبکه اجتماعی تا پیش از انتشار گزارش سازمان ملل هیچ واکنشی از خود نشان نداده بود.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بستن اکانت فیس‌بوک رهبران میانمار به اتهام نسل‌کشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..