تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فتحی: امیدوارم بدون گل خورده برنده شویم

فارس: امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال پیش از آغاز دیدار این تیم مقابل السد قطر در ورزشگاه آزادی و در خصوص دیدار امشب آبی‌پوشان گفت: امیدوارم امشب با یک بازی بسیار خوب و به قولی راحت و ریلکس پا به میدان دوهه خواهیم گذاشت و خیال هواداران را راحت خواهیم کرد.

وی افزود: همه چیز از نظر روحی، روانی و فیزیکی مهیای مسابقه امشب است و بازیکنان در شرایط خوبی به سر می‌برند و امیدوار هستم بتوانیم دل مردمی که به ورزشگاه آمده‌اند را شاد کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا پاداشی برای پیروزی در این مسابقه در نظر گرفته است یا نه گفت: ان‌شاءالله، اگر تیم برنده شود این کار را خواهیم کرد.

فتحی در خصوص آخرین شرایط تیام و اینکه آیا باشگاه همچنان پیگیر پرونده او هست یا خیر گفت: ما پیگیر پرونده او هستیم و ان‌شاءالله به زودی همه چیز درباره این بازیکن مشخص خواهد شد.

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که پیش‌بینی‌اش از مسابقه امشب چیست، گفت: هر چه بیشتر گل بزنیم بهتر است و امیدوارم بدون گل خورده این کار را انجام بدهیم. با دو یا سه گل برنده شویم بسیار عالی می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فتحی: امیدوارم بدون گل خورده برنده شویم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..