تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش‌بینی رهبر انقلاب از عاقبت آرزوی امثال سناتور جان مک‌کین +فیلم

پیش‌بینی رهبر انقلاب از آرزوی امثال سناتور جان مک‌کین +فیلمبه گزارش صدخبر 
جان مک کین بارها در رابطه با تغییر رژیم در ایران سخن گفته بود و در سخنان تبلیغاتی خود در زمان آمادگی برای نامزدی ریاست جمهوری در آمریکا بارها ایران را به حمله نظامی تهدید می کرد. در حال حاضر دست او از این دنیا کوتاه شده و آرزوی خیالی خود را با خود به گور برده است.

امروز قسمتی از سخنان او در میان منافقین در کنار پیش بینی رهبرانقلاب از ادعاهای خیالی‌اش در فضای مجازی منتشر شده است. در این ویدئو مشاهده می شود که رهبرانقلاب ضمن بیان عاقبت کسانی که آرزوی سرنگونی رژیم ایران را داشتند، اعلام کردند که مک‌کین نیز به مانند پیشنیان خود آرزوی آن را به گور می‌برد. این پیش‌بینی حضرت آیت الله خامنه‌ای تحقق یافت. این سناتور 81 ساله براثر سرطان پیشرفته مغز، روز گذشته مرد.

در ادامه فیلمی در رابطه با پیش‌بینی رهبرانقلاب از عاقبت این سناتور 81 ساله آمریکایی را مشاهده می کنید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش‌بینی رهبر انقلاب از عاقبت آرزوی امثال سناتور جان مک‌کین +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..