تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روسیه: گسترش ناوگان دریایی آمریکا در خاورمیانه/ افزایش تحرکات برای حمله به سوریه

سخنگوی وزارت دفاع روسیه از افزایش تحرکات آمریکا در منطقه خاورمیانه برای حمله به سوریه به بهانه بکارگیری سلاح شیمیایی توسط ارتش سوریه خبر داد.

به گزارش ایرنا، ایگور کوناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه روز دوشنبه به خبرنگاران گفت که آمریکا قصد دارد از صحنه سازی احتمالی حمله شیمیایی در سوریه به عنوان دستاویز برای حمله به این کشور استفاده کند.

وی افزود: آمریکا برهمین اساس ناوگان دریایی خود مجهز به موشک های بالدار را در منطقه خاورمیانه برای اجرای طرح توطئه آمیز پاسخ به حمله شیمیایی در ادلب سوریه گسترش داده است.

کوناشنکوف گفت: اطلاعات در این مورد یک بار دیگر این واقعیت را تایید می کند که آمریکا می خواهد از صحنه سازی شیمیایی جبهه النصره با مشارکت سازمان های اطلاعاتی انگلیس برای ادعای بکارگیری سلاح شیمیایی توسط ارتش سوریه استفاده کند.

شبکه تلویزیونی زویوزدا وابسته به وزارت دفاع روسیه هم امروز اعلام کرد: ناو موشک انداز «روس» آمریکا مجهز به 28 موشک بالدار وارد دریای مدیترانه شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روسیه: گسترش ناوگان دریایی آمریکا در خاورمیانه/ افزایش تحرکات برای حمله به سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..