تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف انبار احتکار ۱۵ میلیاردی در بابلسر

ساعت: 16:17 منتشر شده در مورخ: 1397/06/05 شناسه خبر: 1402645

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از کشف یک انبار احتکار لوازم یدکی کشاورزی در شهرستان بابلسر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدمحمدپور عمران در گفت‌وگو با بلاغ، از کشف یک انبار احتکار لوازم یدکی کشاورزی  در شهرستان بابلسر خبر داد.
 
وی افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در راستای تشدید طرح نظارت و بازرسی، موفق به شناسایی و کشف یک انبار که لوازم یدکی کشاورزی در آن احتکار شده بود، شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران تصریح کرد: ارزش ریالی کالاهای مکشوفه در این انبار، بالغ بر 156 میلیارد ریال بوده که پرونده این تخلف تشکیل و به مراجع ذیصلاح ارجاع شده است.

محمدپور تاکید کرد: دارندگان کالاها باید موجودی انبار کالاهای خود را به این سازمان اعلام کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان از مردم استان خواست در صورت مشاهده هرگونه احتکار، گران‌فروشی، عدم درج قیمت، تقلب و ... موارد را به شماره تلفن 124 اعلام کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف انبار احتکار ۱۵ میلیاردی در بابلسر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..