تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بی‌خطر بودن داروی کاهش وزن 

سلامت نیوز:پزشکان در یک بررسی از بی‌خطر بودن نوعی قرص کاهش وزن برای سلامت قلب خبر دادند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، متخصصان مشاهده کردند داروی "لورکازرین" که تاثیر آن در کاهش وزن مورد تایید بوده خطر بروز مشکلات قلبی را افزایش نمی‌دهد.

آنها با بیان اینکه لورکازرین اولین داروی کاهنده وزن است که مصرف آن برای طولانی مدت به سلامت قلب آسیبی وارد نمی‌کند، اظهار داشتند: این دارو با تحریک مواد شیمیایی موجود در مغز و القای احساس سیری میزان اشتهای فرد به غذا را کاهش می‌دهد.

محققان آمریکایی در این بررسی به مطالعه تاثیر لورکازرین و داروی مشابه دیگر روی ۱۲ هزار فرد چاق یا مبتلا به اضافه وزن پرداخته و مشاهده کردند که مصرف داروی لورکازرین در مدت ۴۰ ماه به طور میانگین باعث کاهش چهار کیلوگرمی وزن می‌شود.

به گزارش روزنامه گاردین، همچنین ارزیابی‌های بیشتر حاکی از آن بود که تاثیر مصرف این دارو روی دریچه قلب چشمگیر نبوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بی‌خطر بودن داروی کاهش وزن »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..