تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویسی از نفت مسجدسلیمان استعفا کرد

ویسی استعفا کرد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله ویسی سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان که از ابتدای فصل بار‌ها نسبت به وضعیت این باشگاه و مشکلات مالی اش اعتراض کرده بود، امروز دوشنبه (پنجم شهریور) در بیانیه‌ای از سمت سرمربیگری تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان استعفا کرد.

گفته می‌شود هنوز استعفای رسمی از طرف عبدالله ویسی به هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان داده نشده است.

کیوان بابادی مدیر عامل باشگاه نفت مسجد سلیمان بیان کرده است اگر ویسی استعفای رسمی خودش هم اعلام کند با آن موافقت نخواهد شد.

بهادری یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه نفت مجد سلیمان گفت: ما به ویسی اعتقاد داریم و اگر استعفای رسمی اش هم به ما تحویل دهد با آن موافقت نمی‌کنیم. از ویسی می‌خواهیم تا به صورت شفاف درخواستش را بیان کند و سعی می‌کنیم شرایط را برای ادامه‌ی فعالیت او فراهم کنیم.

ویسی در بیانیه اش از هواداران نفت مسجد سلیمان بابت این خداحافظی عذرخواهی کرده است و بیان کرده است که در این مدت باشگاه نفت درگیر مشکلات فراوانی بوده، می‌رود و امیدوار است این مشکلات حل شوند. او در ادامه گفت که با رفتنش دست مدیران باشگاه را برای انتخاب مربی جدید باز می‌گذارد.

بیشتر بخوانید:مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان: مشکلات ما با قانون وزارت نفت گره خورده است  استعفای شفاهی مدیر عامل باشگاه نفت مسجد سلیمان

انتهای پیام/

استعفای ویسی از سرمربیگری نفت مسجد سلیمان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویسی از نفت مسجدسلیمان استعفا کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..