تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونالدو ناامیدم کرد؛ رئال بزرگترین باشگاه دنیاست

ورزش سه: رافائل فن درفارت، هافبک هلندی سابق رئال از جدایی رونالدو و پیوستن او به یوونتوس آزرده خاطر است.

کریستیانو رونالدو چندی پیش و پس از شایعات بسیار سرانجام رئال را ترک کرد و با قراردادی 4 ساله به ارزش 112 میلیون یورو راهی یوونتوس شد.

رونالدو ناامیدم کرد؛ رئال بزرگترین باشگاه دنیاست

فن در فارت که دو فصل برای رئال بازی کرد و فصل 10-2009 با رونالدو در این باشگاه هم تیمی بود، در مورد جدایی فوق ستاره پرتغالی گفت:« همه شما مسی را می شناسید و می دانید که او هرگز بارسا را ترک نخواهد کرد. از نظر من، رونالدو هم باید در رئال می ماند و او با تصمیمش برای پیوستن به یووه، ناامیدم کرد.

من دو سال برای رئال بازی کردم و همیشه به آن افتخار کرده ام. وقتی برای هامبورگ بازی می کردم، از والنسیا پیشنهاد خوبی برای من رسید ولی هامبورگ مخالفت کرد ولی با رسیدن پیشنهاد رئال، تصمیم گیری کار راحتی بود.

رئال بزرگترین باشگاه دنیاست. تنها باشگاهی است که هر روزی که پیراهنش را به تن داشتم، به خودم می گفتم خدای من، چه افتخار بزرگی.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونالدو ناامیدم کرد؛ رئال بزرگترین باشگاه دنیاست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..