تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعیین کارگروه ویژه برای ورود موضوع ایران ساخت به کتاب‌های درسی دانش آموزان

به گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  جشنواره ایران ساخت با هدف ترویج خرید کالای دانش بنیان ایرانی و ارتقا بخشیدن به محصولات داخلی  کار خود را آغاز کرده است و امسال هم با شعار حمایت از کالای ایرانی در دی ماه برگزار می‌شود.

برای حمایت از این جشنواره و در راستای ارتقای جایگاه کالای ایرانی در بین مردم برخی از مسئولان کشور به کمپین ایران ساخت پیوسته‌اند؛ سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش یکی از وزرایی است که به کمپین ایران ساخت پیوسته است و در راستای توقیف فرهنگ حمایت از کالای ایرانی قدم برمی‌دارد؛ درباره این جشنواره گفت: مصرف کالای ایرانی در بین خانواده‌ها سبب توسعه اقتصادی می‌شود و آینده درخشانی را هم برای کشور رقم می‌زند؛ در همین راستا وزارت آموزش و پرورش  برنامه‌هایی جدی برای افزایش حمایت‌ها دارد که ورود مباحث ایران ساخت به دروس دانش آموزان یکی از این برنامه‌ها است.

پرویز کرمی دبیرکل جشنواره ملی فرهنگی هنری ایران ساخت در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره این جشنواره گفت: حمایت از کالای ایرانی و توجه به محصولات ساخت داخل اهمیت بسیاری دارد و باید  از سنین کودکی فرهنگ حمایت را به کودکان آموزش داد.

وی با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش قول مساعد برای ورود مباحث ایران ساخت به کتاب درسی را داده است، اظهار کرد: طبق گفته وزیر آموزش و پرورش قرار است مباحث ایران ساخت و حمایت از کالای ایرانی به کتاب درسی دانش آموزان وارد شود .

کرمی با اشاره به تعیین کارگروه ویژه برای تدوین کتاب‌های درسی گفت: از سوی وزارت آموزش و پرورش کارگروهی برای تبیین مسائل آموزشی مشخص شده است و انتخاب می‌کند که چه مباحثی از ایران ساخت و حمایت از کالای داخلی در کتاب‌های درسی وارد شود و  این اقدام سبب خواهد شد تا کودکان ما از دوران دبستان با موضوع حمایت از کالای داخلی آشنا شوند.

انتهای پیام/

 ورود ایران ساخت به کتاب های درسی دانش آموزان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعیین کارگروه ویژه برای ورود موضوع ایران ساخت به کتاب‌های درسی دانش آموزان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..