تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترشحات آبکی در دوران بارداری، شیاف استفاده کنم؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من به دلیل عفونتی که در بارداری داشتم خونریزی کردم و با خوردن چرک خشک کن و قرص ایزوکسوپرین و استراحت الان یه ماهی ازش میگذره ولی دکترم بهم شیاف نیستاسین برای عفونتم داده که پنج روز استفاده می کنم چون بعد از قطع خونریزیم ترشحاتم هنوز سبز بود الان داره رنگ بهتره می شه فقط خیلی ابکی شده از شیافی که استفاده می کنم ؟! دیشب یهو مقدار زیادی ترشح رقیق زرد رنگ خارج شد ولی تا الان اون همه زیاد نبوده اما ترشحاتم غلیطم نیست دستمال که میزارم گاهی اوقات یکم خیسه اونم رنگ زرد کم رنگ تقریبا ، شیافامو هنوز ادامه بدم ؟! این علائم بخاطر شیاف طبیعی ؟! البته من یه هفته قبل سونوگرافی برای بررسی میزان مایع اب داخل رحم دادم نرمال بود 

 

پاسخ دکتر فریبا الماسی، متخصص زنان، استاد دانشگاه و فلوشیپ جراحی لاپاراسکوپی:

 همراه گرامی به پزشک متخصص زنان مراجعه کنید تا معاینه شوید. ترشحاتی که شرح دادید احتمالا نیاز به تجویز مترونیدازول دارد. این قرص را می توان پس از 3 ماهه اول بارداری تجویز کرد و عارضه ای برای جنین ندارد. ولی وجود این عفونت می تواند باعث زایمان زودرس شود. بنابراین جهت معاینه و بررسی به پزشک متخصص مراجعه کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترشحات آبکی در دوران بارداری، شیاف استفاده کنم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..