تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فردا؛ آخرین مهلت انتخاب رشته با آزمون کنکور ۹۷/ نتیجه دکتری دانشگاه آزاد آخر هفته اعلام می‌شود

شاهانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

فردا؛ آخرین مهلت انتخاب رشته با آزمون ۹۷ / نتیجه دکتری دانشگاه آزاد آخر هفته اعلام می‌شودامیررضا شاهانی رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با اشاره به انتخاب رشته دوره‌های با آزمون دانشگاه آزاد گفت: فردا سه‌شنبه ششم شهریور ماه آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان با آزمون کنکور سراسری دانشگاه آزاد است.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در باره ویرایش انتخاب رشته با آزمون اظهار کرد: امکان ویرایش انتخاب رشته هم تا ساعت 24 فردا ادامه دارد و داوطلبان مهلت دارند که تا این زمان به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه و صد کد رشته محل را برای خود انتخاب کنند.

اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تا پایان نیمه اول شهریور

وی با اشاره به اعلام نتیجه کنکور دکترای دانشگاه آزاد گفت: سعی می‌کنیم که تا انتهای هفته نتیجه کنکور دکترای دانشگاه آزاد را اعلام کنیم تا دانشجویان بتوانند محل انتخاب خود را شناسایی کنند.

شاهانی در باره اعلام نتیجه کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد افزود: تا انتهای نیمه اول شهریور ماه نتایج کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فردا؛ آخرین مهلت انتخاب رشته با آزمون کنکور ۹۷/ نتیجه دکتری دانشگاه آزاد آخر هفته اعلام می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..